حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین وضعیت حادثه قطار مسافری مشهد-یزد و متروپل| وزیر کشور: علل حادثه قطار در حال بررسی است

  • کد خبر: ۱۱۱۸۲۶
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
آخرین وضعیت حادثه قطار مسافری مشهد-یزد و متروپل| وزیر کشور: علل حادثه قطار در حال بررسی است
وزیر کشور که به همراه رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در گفتگو با خبرنگاران گزارشی از آخرین وضعیت حادثه قطار مشهد-یزد و ریزش بخشی از مجتمع تجاری-اداری متروپل آبادان ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از مسکن مهر منظریه شهرکرد در پاسخ به سوالی درباره علل حادثه قطار مسافری در طبس اظهار کرد: علل حادثه قطار طبس همچنان در حال بررسی  است. احتمالات مختلفی درباره علل وقوع مطرح شده که در کمیسیون مربوط به راه آهن و وزارت راه و شهرسازی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وزیر کشور افزود: باید به دقت اظهارات مربوط به شاهدان عینی، راننده بیل مکانیکی، لوکوموتیو و مسافران بررسی و مسائل فنی هم ارزیابی شود تا دلایل قطعی وقوع این حادثه دلخراش مشخص شود.

وحیدی همچنین درباره آخرین اقدامات انجام شده در حادثه متروپل آبادان هم گفت: عمده افرادی که در حادثه متروپل در زیر آوار گرفتار شده بودند، خارج شده‌اند. با این وجود اعلام شده است که در صورت مراجعه افراد و درخواست برای جست‌وجو همچنان عملیات در این زمینه ادامه می‌یابد.

وزیر کشور یادآور شد: آوارهای بخش زیرزمین برداشته شده است و پیکر افرادی که در فروشگاه‌ها و در محوطه گرفتار شده بودند نیز پیدا شده‌اند.

وحیدی با اشاره به اینکه عملیات جست‌وجو در طبقات هم پایان یافته است، تصریح کرد: از این مرحله به بعد مراحل تخریب باقی‌مانده ساختمان ادامه خواهد یافت تا در فرصت قابل قبولی  شرایط منطقه برای استفاده کسبه و مردم ساکن در این محدوده به حالت عادی بازگردد.

وزیر کشور در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری علاوه بر بازدید از منطقه منظریه شهرکرد، در محوطه باغ موزه دفاع مقدس نیز حاضر و آخرین اقدامات انجام شده در این ۲ محدوده را بررسی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->